За небокраєм AquaTherm 2018

Побачити революційні новинки на українському ринку інженерних комунікацій, дізнатися про те, що було найскладніше, найцікавіше та найщиріше в ході AquaTherm 2018 та навіть зазирнути за небокрай – з генеральним директором Укрполімерконструкції Андрієм Вдовиченком.

Генеральний директор вміє поєднувати в собі абсолютні протилежності. На стенді компанії він доброзичливий і непорушно спокійний. Так що у кожного, з ким ведеться бесіда, складається відчуття, що він унікальний відвідувач цього стенду …

Але коли настає низка ділових зустрічей — зловити генерального практично неможливо: у нього, як у електрона, немає маси спокою. Тільки-но він був на сусідньому стенді — і вже в кінці павільйону. Зустрічі, зустрічі, зустрічі. Тому, розмова з генеральним директором одного з найбільших українських виробників поліетиленових труб компанії «Укрполімерконструкція» Андрієм Вдовиченко відбувалась дорогою з виставки і на виставку: єдиний вільний час, який вдалося викроїти. Це інтерв’ю – компілят із трьох днів і шести таких бесід, які відбулися в ході AquaTherm 2018.

 — Такий щільний графік – це ознака успіху?

 — Успіх  — це результат напруженої роботи, ознакою якої є щільний графік. Успіх – це унікальна продукція від Укрполімерконструкції, яку ми представляємо на стенді. Унікальна в прямому  значенні: ніхто більше в Україні такого не робить. Це зварні редукційні переходи з більшого на менший діаметр – причому в будь-яких діаметрах і під будь-яким кутом.

Зазвичай,  щоб перейти з більшого на менший діаметр – використовується або литий фітинг, але зразу зазначимо, що це доволі дорого, і чим більший діаметр, тим дорожче виходить цей вузол, або ставити звичайний рівносторонній трійник і вже з допомогою редукцій зменшувати діаметри, і чим більша різниця діаметрів, тим більше редукцій треба ставити. А це: витрати на додатковій деталі, витрати на їх зварку, зменшення простору у місці роботи (зазвичай це робиться безпосередньо у ямі, і це дуже важливий параметр). І це ще не все… Ми відразу робимо відвід під потрібним замовнику кутом. А головне: на одному редукційному фітингу можемо встановити кілька таких відводів під будь-якими кутами, тобто під замовлення можемо зробити навіть «ялинку» з труб.

Якщо чесно, я очікував великий інтерес до цієї новинки з боку монтажників та представників водоканалів, але ці доволі оптимістичні очікування перевершив реальний попит: прямо з на виставці ми отримали кілька великих замовлень!

 — А навіщо винаходити велосипед там, де все вже придумано – тим більше, що фітинги від NTG Plastik якісні – ви ж їх представляєте на нашому ринку?

 — Додам – ексклюзивно та офіційно представляємо. Якість фітингів від цього бренда бездоганна – питань нема, ми з іншим продуктом не працюємо. Але вартість одного такого фітинга в кілька разів більша, ніж наш редукційний перехід. А функціонал у них однаковий. Втім, справа не тільки у вартості. Одне з головних питань – це питання компактності. Іноді просто немає можливості спочатку зробити врізку тим же діаметром, а потім ставити навіть найякісніший фітинг. Власне, ми стикнулись із цією ситуацією в ході реконструкції унікального водоводу в українській Венеції – Вілкове. І от уже більше двох років успішної експлуатації такої продукції – мабуть, оце можна назвати справжнім, реальним успіхом. Ну й,  з пісні слів не викинеш, питання вартості також має місце: наша продукція, маючи як мінімум такі ж технічні параметри, у кілька разів дешевше, ніж німецькі аналоги. Це також підтверджено роботами у Вілковому. Тобто, до виводу цієї продукції на масовий ринок, ми на власному досвіді та на об’єктах, що виконувалися нашою групою компаній, випробували редукційний фітинг, пересвідчилися у їх якості та бездоганній роботі.

 — Які враження від AquaTherm 2018? Що було найцікавіше, що – найскладніше?

Ти знаєш, що таке будь-яка виставка по своїй суті? Це ярмарок. Причому не стільки у «низькому» побутовому значенні – місце, де торгують, ні. Це велика метафора нашого життя – ярмарок як місце, де сходяться різні покоління, цікавості, таке собі метафізичне перехрестя. Є такий вислів «Їхати НА ярмарок» та «Їхати З ярмарку»: перше зазвичай стосується молоді – ті, хто їдуть на ярмарок веселі та повні передчуттів та очікувань.

 — А ті, хто їде з ярмарку?

(посміхається) залежить від виторгу.  Песимісти та ледарі кажуть, що з ярмарку людина їде із сумом – мовляв, все бачили та чули, й нічого ТАКОГО нема…

  • А оптимісти та трудоголіки – якщо я правильно зрозумів протиставлення…

 А вони не їдуть з ярмарку – тобто не відчувають, що все побачили та зробили.  Їх чекають нові ярмарки – вони не зупиняються. То ж вони завжди у стані «їхати НА ярмарок», але мають досвід, знання практики – та й виторг є, якщо працювати вміють.

 — Оскільки так відповідає генеральний директор – можна вважати Укрполімерконструкцію – компанією оптимістів та трудоголіків?

Реалістів та трудоголіків. Оптиміст – це той, хто з «позитивом» (чесно кажучи, тихо ненавиджу це поняття – воно безглузде й пусте) дивиться у майбутнє, а реалісти – ті, хто це майбутнє будує вже сьогодні. А для цього треба бути трудоголіком, а точніше – любити свою роботу.  Ми її любимо –факт.

  • Але «З ярмарки» ви їдете – пробачай – із позитивними відчуттями, правильно?

Давай зійдемося на оптимістичному трудоголізмі: й завдяки виставці також — у нас дуже багато роботи, і ми очікуємо від неї значний результат.  Стосовно найцікавішого та найскладнішого… насправді, це досить тісно пов’язані речі.

Найскладніше – не просто спілкуватись із кожним відвідувачем так, ніби він єдиний і найбажаніший клієнт – а робити це щиро. Віддавати людині максимум уваги та корисної інформації, причому, з того питання, яке цікавить саме його. І є небезпека з’їхати на автоматичну промову на кшталт «наша компанія пропонує…» — а людині, хоч інженеру, хоч керівнику – йому не цікаво, що там хтось пропонує. Йому треба знайти вирішення його питання – з урахуванням всіх нюансів та тонкощів. І треба пірнати у конкретне питання – а людей на стенді дуже багато проходить протягом дня. То ж це і фізично, і емоційно виснажує.

Найцікавіше – це щирість у цьому спілкуванні. Бо знайти індивідуальне рішення не можливо без щирого зацікавлення, занурення у деталі та дрібниці, яких нема.  Але, коли це виходить – ми отримуємо щирий зворотній зв’язок. Щира подяка, щира зацікавленість – це дуже приємно. То ж посмішки моїх колег під час спілкування на стенді – вони справжні, щирі.

  • Ну й наприкінці – питання стандартне, але необхідне: враження від виставки та чого очікувати від Укрполімерконструкції у майбутньому?

Як об’єктивно так і суб’єктивно, мені сподобалось. Значна кількість відвідувачів, причому абсолютна більшість, не пасивних глядачів, яким нічого робити, а людей зацікавлених у чомусь конкретному. З ними складніше, але цікавіше, й головне – результативніше. Взагалі, ювілейна AquaTherm 2018 вийшла дуже робочою, але загальна атмосфера була з такими іскрами святковості, неважка, недавляча. Роботи багато, але вона цікава та результативна. Це, до речі, не тільки враження від виставки, а й анонс того, що чекає нас надалі. Головне – це продукт, який ми робимо і його безкомпромісна якість. Саме це дає нам можливості щось планувати та будувати. Ми знаємо, що ми робимо, тому віримо у це. І наші клієнти відповідають щирістю на щирість, за що ми їм дуже вдячні. Саме це дозволяє нам відкривати для себе нові небокраї – нові проекти та продукти.

  • То ж можна плекати надію, що досить скоро ми побачимо щось нове та цікаве?

Нове – так, а цікаве ми бачимо кожного дня, головне мати можливість та бажання це бачити. На питання «що там, за небокраєм» є лише одна вірна відповідь:

За небокраєм – небокрай!

Нужна помощь?